tirsdag, april 08, 2008

Dammit! Jeg tryna i stad og hendene mine er fulle av skrubbsår! *AU* Og jeg ødela ei strømpebuske. Grr. Og det er kun fordi Bø er gruslagt for tiden. Jeg skjønner greia med å strø når det er vinter, det liker jeg, men jeg skjønner ikke greia med å ikke feie det vekk når snøen er borte. Og særlig når det er så mye grus at alle veiene er basicly blitt grusveier. Æsj, skrubbsårene er seff plasert sånt at det gjør vondt å skrive på pc. Dette er gøy når jeg har skrevet 1000 ord og trenger enda 3000 frem til fredag formiddag. Og det blir enda gøyere på fredag ettermiddag når jeg skal rigge til Hove kick-off konsert. DAMN YOU UNIVERSE!


Helt urelatert, bare fordi jeg har dilla på youtube og fordi det er poetry month, poster jeg et slam poem.

Tittel; What Teachers Make, or Objection Overruled, or If things don't work out, you can always go to law school

Ingen kommentarer: