mandag, april 21, 2008

Det er aldri en god følelse når du innser at du mest sannsynlig kommer til å stryke i et fag. Jeg tror jeg stryker i ex.fac jeg. Har vel mer med manglende interesse og oppmøte enn vanskeligheten på faget. Så med mindre jeg klarer å lese og forstå hele pensum innen en måned stryker jeg. Noe som burde gå fint men, jeg føler jeg ikke fungerer for tiden. Jeg har fremdeles hodet fullt av sukkerspinn og er egentlig ubruklig student. Tror det er våren. Jævla våryrhet er smittsomt. Og det er ikke som om alle andre rundt meg er stort bedre. Alle går rundt og er frustrerte, og det er litt sånn vi-tar-det-senere holdning angående skolen ute og går.

Uansett, jeg tenker iallfall at vinkveld er en fin ting å gjøre. Kanskje en karaffel eller to med hvitvin hjelper på sukkerspinnproblemene, om ikke faktisk på studeringen.

9 kommentarer:

Hedda sa...

Love dæ en ting: Vin gjør bare sukkerspinnet verre!

(Trur du mæ ikkje? Bare å høre med Store My om samtalen på veien heim forrige uke, det va ikkje pent)

Anonym sa...

Hør på Hedda vennen min, vin gjør det bare verre ja. Må slutte å tenke på det som je sa..sjøl om ja det er letter sagt en gjort

frøken Hope sa...

ah, etter en vinkveld som inkluderte to karaffler vil jeg si meg litt uenig. Men det kan være fordi jeg pratet shit i fem timer i strekk. Men det er billig terapi dah, 200 kr på fem timer ;)

Hedda sa...

Øøøøh... HUSKE du ka vi prata shit om? Greit, strap-ondebatten hadde lite med sukkerspinnet å gjøre, men bortsett fra det så gikk det veeeldi i "Ååååh! Kan ikke du ringe? Hvorfooor?"

frøken Hope sa...

Ah, strap-on debatten hadde jeg nesten glemt. Good times, good times. Involverte vi ikke kristine også i den?

Jeg tror jeg hadde godt av å bare få ut alt, selv om det ble mye gnåling. Wordvomit ftw! :D

Mariannehøna sa...

Hmmm...en liten sak som er et tankekors: Hvis du har 2 utelatte eksamener,så får du ikke lån av lånekassen til neste år.
Siv(hun vi bor med)har en kamerat som slet med det.

Hedda sa...

Kristine hoppa inn det øyeblikket det ble snakk om jentesex, ho ;)

Og et ps til Marianne der: Det e antall studiepoeng man heng etter som gjeld, ikkje antall eksamena.

kris sa...

Oo yeah det var en flott samtale! Hørte bare "bla bla.. kuk..bla.." og da var jeg lett fanga i samtalen. Moro å høre om jentesex ja! Lærte ett å annet :P

Og sukkerspinnet blei vel bare spinnet tykkere? men greit å få snakka om det da..

frøken Hope sa...

Man får ikke mer penger av lånekassen når man har 60 studiepoeng eller mer som er ikke-bestått. Du får penger hvis/når du kommer under den grensen igjen. Jeg har 10 fra Oslo som er ikke-bestått, så 10 til er ikke krise. Ennå. Men godt du passer på meg marianne ;)

Kristine - du er søt :P