mandag, april 14, 2008

My Personality


Neuroticism
84
Extraversion
5
Openness to Experience
43
Agreeableness
11
Conscientiousness
1

You rarely get angry and it takes a lot to make you angry, however you tend to lack energy and have difficult initiating activities. You lead a leisurely and relaxed life. You would prefer to sit back and smell the roses than indulge in high energy activities. You tend not to express your emotions openly and are sometimes not even aware of your own feelings. You dislike confrontations and are perfectly willing to compromise or to deny your own needs in order to get along with others, however you do not particularly like helping other people. Requests for help feel like an imposition on your time. You take your time when making decisions and will deliberate on all the possible consequences and alternatives.

Take a Personality Test now or view the full Personality Report.

The best Buying Pet Gifts.

... så vet jeg det. Jeg er nevrotisk og aldri tenk på å spørre meg om hjelp til et problem! :D

5 kommentarer:

Ilhana sa...

Dislike confrontations my ass!

Men syns det var mye som stemte der :P

*gjøre selv*

frøken Hope sa...

Haha, jeg syntes den delen av setningen stemte faktisk, jeg missliker konfrontasjoner. Men jeg er ikke ikke akkuratt "perfectly willing to compromise or to deny your own needs in order to get along with others".

Og post resultatet ditt a :D

Ilhana sa...

Ja ok konfrontasjoner er kanskje ikke det samme som å si ifra om man er missfornøyd med ting.
Meg og norsken min. sukk. :P

Sniken sa...

Du og norsken din ja. Det heter misfornøyd med en "s"!!!!! :p hihi

frøken Hope sa...

Norsklærer ronny slår til :P Jeg er faktisk overrasket av at du ikke retter på stavefeilene mine. Jeg regner med jeg har en bunch