onsdag, april 09, 2008

Såh, Ilhana er neste offer, fordi hun ba om det :D


Jeg liker ikke tegne krøllete hår fant jeg ut. Ronny var lettere å tegne, han har fremfor alt, mindre hår. Jeg må også finne en måte å tegne skygger på, men da ser bildet plutselig så rotete ut. Jeg får eksprimentere med enda tynnere strek og mer skisse-aktig tegnemåter.


Ellers har jeg enda oppskrubbede hender, og i dusjen i dag tidlig fant jeg ut at jeg har blåmerker på rare steder. Au :(


Og så mangler jeg enda 500 ord på oppgaven, men jeg føler det er en grense for hvor mye pisspreik jeg kan dytte inn. Og ettersom nesten hele oppgaven allerede er bare pisspreik, så jeg er bekymret for karakteren. Hvis ikke jeg finner på noe lurt til torsdag kveld blir det nok enda mer pisspreik desverre. Hvorfor er læreren så teit å sette en abselutt minimusgrense på hvor mye man skal skrive "hvis ikke stryker dere"?! Jeg skjønner greia med at kort essay = dårlig karakter men ikke at hun stryker oss bare fordi det ikke er over en viss ordgrense. Hallo, noen liker ikke å male i all evighet om teite krysspress og rolleposisjoner! Noen klarer å si ting kort og konsist. Tenk!

2 kommentarer:

Ilhana sa...

Tøft!

Ronny lignet mer, men kan heller ha noe med bildet å gjøre enn dine tegne egenskaper :P

Sniken sa...

Syns du er skikkelig flink jeg! Men åssen funker dette tegnebrettet dere snakker om?