onsdag, april 02, 2008

Siden eksamenshysteriet nærmer seg syntes jeg det er på tide å finne noe annet å gjøre (derav den nye bloggen). Ikke det at jeg ikke egentlig har mye annet å gjøre i tillegg til eksamenshysteri men jeg har ikke lyst å gjøre det heller. Så da blir det blogging i steden. Hei alle sammen!

Og når jeg sier eksamenshysteri så mener jeg egnetlig mer midtermeksamenshysteri. Og innimellom så skjer ting på kroa.

Ting som skjer i nærmeste fremtid, i kronologisk rekkefølge:
På fredag: Jobbe under Kurt Nilsen. Dessuten må jeg fikse buksene til Lisbet (disse to er urelatert).
Lørdag: Husfest
Søndag: *fyllesyk*
Torsdag: 1000 ords oppgave, har ikke startet
Fredag: 2800 ords oppgave, har ikke startet, har dessuten veiledning og skal jobbe på Hove konsert
Lørdag: *sliten*
Torsdag: 1500 ords oppgave, har ikke startet og starter ikke før etter de andre to er levert ass.

Puh. Og innimellom dette så må jeg rydde. Jeg budre ryddet for en uke siden. Ops.

Ingen kommentarer: