mandag, mai 05, 2008

Såh, det ser ut til at jeg er et skolelys alikevell, jeg er bare ikke klar over det selv. Jeg har fått C på midprøven i kulturanalyse også. Jeg har lurt veldig på om jeg kom til å stå på den, men det var visst ikke noe fare. C er en helt grei karakter, og ikke i samsvar med innsatsen i det hele tatt. Jeg hatet oppgaven og hadde ikke en eneste refreranse til pensum (fordi jeg ikke faktisk har lest pensum). Kombinert med C-en jeg fikk i ex.fac også er jeg ikke helt sikker på hva som foregår. Sikkert en konspirasjon for å få meg til å føle meg trygg. Og så er det bakholdsanngrep på eksamen. Mhm, mye mulig.

Kort sagt; I rock!

2 kommentarer:

Hedda sa...

Yeah, you rock. Hopeless cat with rocks in! ;)

E bestandi gøy når sånne uven ta ting skjer, men det e som æ sir - e du relativt flink å skrive så får du alltids en C!

Unknown sa...

C er digg!!