onsdag, mai 14, 2008

Siden jeg alikevel var i gang med ubehaglige telefonsamtaler ringte jeg til optikeren. Og fikk time med en gang. Bø er ikke det travleste stedet i verden.

Iallefall, jeg har funnet ut jeg har -ikke- grønn stær, øynene mine ser fine ut inni, og jeg har skeiv-ett-eller-anna. Dyrt var det iallfall. Og jeg får ikke linser, for det rettet ikke opp det skeive-ett-eller-anna, noe som mest sansynlig var grunnen til hodepinen min. Noen som vil gjette på hvor mye jeg betalte i alt? Haha, for lite. Jeg betalte femfuckingstusen *grine*. Og det er ikke fordi jeg valgte dyr innfatning, den kostet under tusenlappen. Men, oh well, det er forhåpentligvis verd det. Så får jeg heller la vær å kjøpe noen ny dingseboms i sommer (selv om briller mangler artige knapper og lydeffekter).

Æsj, jeg hater å være skeiv :P

5 kommentarer:

Ilhana sa...

Skeive hornhinner?

Anonym sa...

dæven, fem tusen? *drøyt* Har hatt briller selv, men staten betalte mine den gangen, jeez -er jo dritdyrt!

Håper du fikk finfin innfatning da! Blir moro å seg deg! :)

Karen sa...

Aiai, dyre greier. Jeg er også skeiv og rar, kan ikke ha linser. Jeg bruker prismeglass, og det er RÅDYRT. =/

frøken Hope sa...

Hun snakket noe om prismeglass ja! Når du sier det husker jeg det. Dyrt var det iallfall. Hva får vi prismeglass mot?

Og seff er det finfin innfattning :D Selv om jeg enda ikke helt mestrer greia med -diskret- *host* Jeg poster bildet når jeg får brillene ^^

Sniken sa...

Nice! Gleder meg! til å se bildene! Regner med du kommer til å se enda smartere ut!!