tirsdag, juli 22, 2008

Jeg begynner endelig å få ordentlig sommerfølelse. Rettere sagt, jeg fikk det i bilen på vei hjem i dag; jeg var sliten og varm og svett, hadde sola i øynene og så høy musikk på at jeg ikke hørte at jeg kjørte i tredje gir i 70. Det er ordentlig sommer for meg det; sol og fysisk arbeid. Ikke at jeg klager, det er sjønnt å få beveget seg litt.

Forøvrig har jeg kjøpt iPhone, og jeg må si det er den råeste gadgeten jeg har sett så langt. Den er mer en nettleser enn en telefon egentlig, and I love it! Den kan brukes til alt; musikk, surfe, vater, sjekke været, gps, spille, handleliste, kamera, lommelykt, sende mail, blogge, notatblokk, en faktisk annvenelig kalender... og så kan du jo ringe med den også. Eller skype hvis du foretrekker å gjøre det gratis. Jeg er offisielt lykkelig :D

1 kommentar:

Sniken sa...

Fått nytt nummer? (Ingen svar på kino-invitasjon)

Send meg gjerne melding med ditt nye nummer i så fall, hehe..