tirsdag, juli 01, 2008

Shera? Jeg lar vær å sjekke blogrollen min på halvannet døgn og det er 11 – elleve – oppdateringer. Siden sommeren startet har det kanskje vært 11 til sammen.

Iallfall, for å avklare jobbingen min: Jeg fikk per telefon malejobb i teknisk etat en gang i mai. Jeg møter opp og det viser seg at de mener guttene kan male isteden, det er jo så hard jobb (pøh!). Jeg blir isteden hengt på H&H, to middelaldrende, særegne gubber, til å gjøre ”parkting”.

Vi tre kjører rundt i en kassebil med tilhenger og tømmer søppel, vanner planter,klipper midtrabatter regelmessig og gjør andre småjobber innimellom (som å gå på toppen av fjell for å sett opp en postkasse. Og henge opp vimpler i byen. Og bli kvitt flate duer. Allsidig). Høres kanskje kipt ut, men det er den mest chille jobben jeg har hatt. Ingen stress og ingenting som måå gjøres (”vi kan da ta det i morgen isteden”). De er dessuten dødssære og har lite perspektiv (”jeg skjønner ikke hvorfor vi kaster bort penger på kultur, vi kan heller lage våres egen underholdning”), men de er så sære at det bare er underholdende (ikke provoserende som noen så ut til å synes i en tidligere post. Dette er bedre enn noe realityshow :D).

Så jeg har faktisk en chill, helt ok jobb. Jeg hadde rømt hjemmefra hvis den også hadde vært krise :P (mest sannsynlig til Bø. Eller Trondheim)

3 kommentarer:

Ilhana sa...

Litt mer oppmuntrende humør høres det ihvertfall ut som :P Vi kan jo kanskje prøve å få til baking fredag eller lørdag? Men må jo eventuelt bli hos deg, Kirsti eller Kine, jeg får aldri hus alene.. :(

Sniken sa...

Jeg er barnevakt fredag og jobber lørdag, så kan desverre ikke være med på bakinga.. men dere kan ta dere en lyngdalstur å gi meg kake på jobb! JAA!

Høres ut som en morsom jobb forresten!

Anonym sa...

Bytte jobb?:-P...