torsdag, august 07, 2008


Casulo er det kuleste jeg har sett innen interiørdesign på en god stund. Jeg elsker det. Elsker elsker elsker det. Wow.

Så hva er så spesielt med en boks? Denne boksen inneholder alt du trenger av møbler. Det er et skrivebord, en seksetasjes bokhylle, en justerbar krakk, enda to krakker, en seng med madrass og et kleskap. Og den er ikke større enn den ser ut til, bare er 80 x 120 cm og selv om det ikke står en konkret vekt skal to personer lett kunne løfte den.









Man trenger ingen verktøy for å kunne sette møblene sammen, og tilogmed ytterdelene av esken blir brukt - så ingen embalasje blir til overs. Smart!


Tror det er juks? Her er en video av designerene som pakker ut møblene.



Jeg er dønn imponert

9 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
frøken Hope sa...

*sukk* jeg hater spam

Anonym sa...

Utrolig festlig!:-D...Tror nesten jeg må kjøpe meg en sånn boks, for the fun of it:-)

frøken Hope sa...

Hehe, mhm. Jeg har litt samme følelse, enda jeg bor på fullt møblerte gullbring XD

Ilhana sa...

Skeptisk... Ser så skrøpelig ut :P

Karen sa...

Ser ut til å ha litt sånn Jysk kvalitet over det. Bokhyllene du får der vingler ved minste trekk fra et vindu. Konseptet er derimot utrolig kult... og innrømmer at jeg er både imponert og fristet ;p

frøken Hope sa...

konseptet er dritkult :D Og selv om jeg ikke ville lent meg mot bokhyllen ser resten stødigt ut.

Og ilhana, jeg tviiiler på at det er papp akkuratt. De har vunnet designkonkuranser med dette, det skjer ikke hvis møblene ikke tåler noen verdens ting :P

Hedda sa...

Der snakker vi studentvennlig!

Ilhana sa...

Jaja skal ikke si noe anngående konseptet!! :D