lørdag, august 16, 2008

Faen. Hangover. Mnyh.

Men jeg vil argumentere for at jeg bommet ikke så altfor mye; jeg gikk for godbrisen og endte opp småfull. I tillegg var det helt fabelaktig å være tilbake på kroa. SÅ utrolig godt å treffe alle godfolka. Nå er jeg virkelig back in Bø :D Desverre er det også noen som glimter med sitt fravær, jeg har blant annet ingen å gå hjem sammen med. De andre som bor på gullbring viste seg å være pyser som går hjem tidlig. Hmf. Jeg fant heldigvis en erstatning, selv om ingen lenger følger meg til døra.

Jeg hadde faktisk planer om å moderere drikkingen for å unngå å være redusert i dag, så jeg kunne fått litt orden på hybelen min. Det funket bare litt. Det er ikke noe kult å våkne fordi man har hodevondt. En flaske vann, ibux og kaffe har hjulpet godt, jeg tror snart jeg er på beina, men ikke riktig ennå.


Jeg vil forøverig si at når noen legger fester som sikkert blir kjempebra andre steder enn Bø i åpningsuka så er de råttne. Råttne, sier jeg, råttne.

8 kommentarer:

Sniken sa...

Kommer du til Kristiansand på fest?

frøken Hope sa...

Nej, det er det jeg mener. Det er ikke sjangs for at jeg forlater Bø i *åpningsuka*, men jeg ville gjerne kommet hvis det hadde vært litt senere. Tufs :P

Hedda sa...

Pøh. Æ va ikkje heime før Nabo'n va godt og vel stengt. Hadde masse å skravle med Marianne og Øystein om, og som om ikkje det va nok va kveldens overarbeidede servitør i godlunet og sørga for at æ blei go-full uten å betale ei krone for det. Enkelte har et liv her UTENOM Kroa også vettu ;)

frøken Hope sa...

Excuses, excuses *tsk tsk*

Du må nok gjøre bedre enn det hedda. Å stikke fra kroa kjempetidlig på første husfesten er uakseptabelt (med mindre du skal opp tidlig på jobb da, men det var ikke tilfellet).

Sniken sa...

Slapping! Du skal jo være i BØ hele året! Å Ronny har ikke storfester mange ganger i året akkurat!

Sniken sa...

Slapping! Du skal jo være i BØ hele året! Å Ronny har ikke storfester mange ganger i året akkurat!

Hedda sa...

Klokka var over 12, vogna mi hadde allerede blitt til et gresskar, jeg MÅTTE dra.

So there.

Anonym sa...

Husfest på Kroa og gåtur til Gullbring med Henriette, etter fulgt av en påfølgende fyllesyke dagen etter...*sukk*...fikk litt Bølengsel nå ja;-)