torsdag, august 14, 2008

Jeg kom til Bø tirsdags kveld og overnattet hos Line. På onsdag gikk vi og fikk nøkklene til hybelene og var kjempefornøyde. Jeg stakk innom rommet mitt bare for å skjekke om noe hadde blitt pusset opp og kunne konstantere at jeg hadde fått nytt gulv på badet. Fabelaktig!

OG SÅ gikk jeg inn på rommet mitt OG NOEN HAR TATT SENGEN MIN *sad face*. Jeg ringte vaktmesteren og informerte om at jeg var en seng i minus, og han sa han var mange senger i minus faktisk. Han har hevet alle sengene og forventet at de nye skulle kommet på tirsdag. Men det gjorde de ikke. Og så kom de ikke på onsdag heller. Men han lovet de skulle komme i dag, i ti tiden (hah!).

Så jeg har tilbragt enda en natt hos Line og sett mer sport enn jeg har hele året tilsammen. OL har stått på konstant. Håndball er virkelig uinteressant. Bueskyting også for den saks skyld. Men synkron-stup imponerer meg. Både hvor fucking synkrone deltagerene er og *ehm* fysikken til deltagerene :D

Uansett, så skal vi snart ut og skjekke rommet mitt for seng. Den bør være der!

Ingen kommentarer: