fredag, august 29, 2008

Jeg må bare pimpe Rumble in Rhodos. De er et helt fabelaktig band. Nydeligt. Friskt. Deilig. Det finns ikke adjektiv som er bra nok for å beskrive dem. De er varierte og tilgjenglige, samtidig som de er SÅ BRA og SÅ ORIGINALE. Skjekk myspace siden deres så skjønner du hva jeg mener. Virkelig.


De var på Kroa i går og hadde en uendelig bra konsert. De var kjempetrivlige og energiske, og så ut til å ha det like gøy som publikum. Selv om det var dårlig oppmøte fikk de folk med seg, og vi hadde det dødskult. Virkelig bra gutter.

Oppmøtet var som det pleier på små konserter; jeg vil annslå at det var under hundre inne og to tredjedeler var kroafolk, som egentlig er litt synd. Jeg skulle ønske folk ikke var så redd for å gå på konserter med band de aldri har hørt om. Man oppdager så utrolig mye bra musikk på den måten og man får et annet forhold til bandet. Jeg har lagt elsk på Rumble nå, og har tidligere funnet både Lukestar og Turdus Musicus på den måten. Jeg føler meg heldig

4 kommentarer:

Ilhana sa...

Njæh.

Hedda sa...

Faktisk var det et lite flertall av betalende gjester. Men så har du overvurdert antallet inne også da ;)

frøken Hope sa...

Nehei, jeg nekter å tro det var flertall av betalende! Men jeg kan godt være med på at det var langt under hundre. Men over femti! Og det er liksom i hele femtiere jeg klarer å beregne sånt. Sånn cirka XD

Ilhana - o_O

Hedda sa...

Ikke dårlig, den beregninga. Litt over femti, og så litt til, men godt under hundre. Prosentmessig var ratioen ca 51%betalende og 49%kroafolk, men tror kanskje ikke det er pent av meg å gå ut med nøyaktig antall i en offentlig blogg ;)