mandag, august 11, 2008

Klokken er halv fem og frøken Hope får ikke sove. Nevermind at jeg må pakke i morgen og ikke har begynt. Det er bare klær, men jeg misstenker at det ikke blir bare bare når jeg har nok til å fylle to søppelsekker. Og så må det sorteres. Noe skal jeg ha med meg og noe skal gies til Tiril til når de skal opp. Jeg er bare kjempeglad for at de har plass, for pappa gidder ikke komme opp med tingene mine. Da hadde jeg vært uten halve garderoben, and then what? :S

Siden jeg ikke får sove handler jeg på nett. Finnes det noe bedre? Nå har jeg invilget meg to Amy Butler stoff jeg har siklet på en stund (det er mange Amy Butler stoff jeg har siklet på egentlig, men det var nå disse to jeg kom over :D ).


Er de ikke nydelige? Jeg liker ekstra godt det grønne, selv om jeg ikke pleier å like blomstermønster *ah*

Problemet er stort sett at designerstoff er så dyyyrt. Hvis jeg skal ha de på norske nettbutikker koster det 150 kroner før frakt og virkelig, det er ingen stoff jeg trenger så mye. Så da jeg fant disse til $6 hos staygold handmadeetsy var jeg dritfornøyd. Det er så sprøtt at til og med MED frakt koster ikke stoffene mer enn 40 kroner meteren. Så nå er jeg dødsfornøyd. Jeg trenger bare noe å bruke dem til :D

2 kommentarer:

Ilhana sa...

Det grønne var kjempefint!
Det gule var litt for sukkersøtt for meg, men du passer gult :D

frøken Hope sa...

Jeg syns ikke det gule er så sukkersøtt, det er noe med den skittne gulfargen som balanserer det. Og jeg har på ingen måte tenkt å sy det sammen med noe pastel. Det ville blitt heslig XD

Men ja, det grønne er fabelaktig. Og så har jeg kjøpt dobbelt så mye av det grønne også :D