søndag, september 21, 2008

Redaktørjobben kommer med to digitale speilreflekskameraer. Heldigvis har jeg en fotoansvarlig som er drastisk mer interessert i kameraer enn meg. Mitt fasinasjonsnivå av kameraene kan best beskrives som under middels.

Problem: Desverre har jeg ofte en veldig spesifik ide om hvordan bilder skal se ut så jeg tar bilder for å få det rett, men jeg er kjempeklønete.
Tiltak: leke rundt med et av kameraene for å få litt følelse av hvordan ting fungerer (selv om auto er en god ting).
Favorittmotiv: meg selv


:D

5 kommentarer:

Hedda sa...

Camwhore!!

Fant vi forresten ut når vi skulle ha pgotosession i skumringen?

Sniken sa...

nice med speilrefleks! har også lyst på!!

Ilhana sa...

Søtnos!

frøken Hope sa...

Kjempesjønn! XD

Og nej, vi avtalte aldri tid. Muligens i morgen allikevel?

Hedda sa...

TP-kvelden deres da? Må også se formen min litt an, var gabske dårlig idag. Men se heller å komme deg på msn så tar vi diskusjonen der ;)