torsdag, september 18, 2008

Utfordring!

Jeg utfordrer alle mine bloggvenner til å ta et ærlig bilde av deg seg.

Ta det akkuratt , uten å skift klær, fiks håret eller sminke eller noen ting.
Ta kun ET bilde, med det nærmest kameraet, mobilen eller whatever.
Fiksing på pc er seff ikke tillatt.
Post disse instruksjonene sammen med bildet ditt på bloggen din.

Her er jeg:


Jeg tror jeg trenger å jobbe med å holde kameraet stille. Det andre jeg tok var bedre, men alas, det er juks. C´est la vive

6 kommentarer:

Ilhana sa...

Gøy! *setter igang*

frøken Hope sa...

:D

Sniken sa...

Hvis man leste bloggen i timen uten tilgjengelig kamera (får dem ikke fra mobilen til pcen) kan man da ta så fort man får muligheten?

Hedda sa...

Må bare lade opp batteriet i kameraet først. Webcamet har konka ut, og i likhet med Ronny får jeg ikke bilder fra mobilen til pcen. Men lover å ikke sminke meg eller noe ;)

Ilhana sa...

Litt juks.. :P må da gå ann å sende mms til emailen?

Hedda sa...

Har ikke mmsoppsett på mobilen. Den er crap og håpløs og skal byttes ut så fort jeg har råd ;)