onsdag, oktober 01, 2008

Alle andre rundt meg ser ut til å stresse seg i hel med eksamener og slikt for tiden. Jeg er så heldig at det er ikke det som stresser meg – å nei da, hadde det vært så bra. Jeg har tre uker på meg til å få ut en avis jeg!

Hovedproblemet er å finne et trykkeri og få en avtale vi kan leve med. Eeep! Særlig når jeg vet null og nix om trykking, hvem som er bra eller noenting. Jeg har tilbrakt så uendelig mye tid på å søke etter trykkerier, fordi det virker som å annonsere, det er de for gode til. Bah. Telefonskrekken min eliminerer alle som ikke har en nettside, så da er valget ennå mindre.

Jeg tror faktisk jeg har funnet noen som virker bra og er i nærheten, jeg må bare finne ut hvem jeg kan kontakte der. Liksom, er det markedsdirektør, markedskoordinator, salgssjef eller salgskonsulent som er rett person? Jeg er litt fristet til å bare gå for toppen, markedsdirektør, men jeg studere ennå på det. Choises, choises!

9 kommentarer:

Sniken sa...

tøft! høres så tøft ut. men må jo være litt snodig uten noen erfaring ja. du er flink!

Hedda sa...

Markedsetellerannet i hvertfall, høres det ut som. Salg er vel gjerne annonserelatert? Har du spurt ØL om input?

Ilhana sa...

Er dette en helt ny avis??

Jeg syns du skal få deg en personlig assistent som kan ta alle telefoner for deg jeg!

frøken Hope sa...

Hedda, eller stod under "ny kunde? kontakt oss". Og så er det et trykkeri, og ikke en avis, så de selger ikke annonseplass uansett. Uansett, jeg bare sendte til direktøren jeg.

Ilhana, den er ikke ny men vi har bare hatt trykkeri-problemer så vi bytter. Og en avis har nytt innhold for hver utgave vettu :P Mye arbeid det.

Personlig assistent hørtes ut som en fabelaktig ide hvis du betaler :D Er nok ingen i redakjsonen min som vil være telefon-assistent nej. Det er ikke lett når vi er like pinglete hele bunsjen *sukk*

Ilhana sa...

Jeg bare skjønte ikke hvofor du måtte finne trykkeri, men nå er det jo forståelig. Kjipt med pinglete bunsj ja.. :P

Unknown sa...

Hey, så pinglet er me no itte da..je går nå rundt og spørr følk om dom vil ha annonse i avisa vår..er slitsomt det, men ringing er faktisk hakke værre..sker vorra med på den

Hedda sa...

Vi er ikke pinglete, bare overarbeida. Bø er tidkrevende for oss vervmennesker vettu ;)

Hadde i og forseg ikke gjort meg noe å ta et par telefoner, men jeg liker å ha full oversikt over ting før jeg ringer og det føler jeg ikke jeg har på temaet avispapir, for å si det sånn.

frøken Hope sa...

hey, viss dere to mener dere er så upinglete skal dere da få lov til å ta alle telefoner i fremtiden! Jeg har da heller ikke et fnugg av peiling på hva jeg gjør, jeg bare improviserer XD

Unknown sa...

å improvisere er bra..gjeng som regel bra..
neida..vi er en deilig gjeng alle fire..og sjølom vi itte har et fnugg peiling på drift av en avis..sker me da klare brasen sammen :-)
Optimisten slår til igjen :-P