mandag, november 17, 2008

Bwah, jeg har sovet i 13 timer og er ennå ødelagt. Ikke så mye av søvnmangel, som i vondter. Det er bare at når man sover så har man ikke vondt.

Anklene og ryggen min gjør virkelig vondt. Jeg skulle på skolen i dag men det skjer ikke. Det er straffen for å spasere konstant i fire dager. På asvalt.

Uansett, jeg begynner å bli stesset. Ikke så mye eksamenstresset som kombinert BØSS-og-eksamenstresset. Det er så mye som skal gjøres og koordineres med bøss at jeg blir sprø. Jeg trenger å lage en liste.

2 kommentarer:

Ilhana sa...

Kanskje du er ødelagt fordiii du har sovet i 13 timer? :P
Min rygg blir ihvertfall verre av å ligge lenge om gangen. Og jeg har ennå å prøve meg på 13 timer.

frøken Hope sa...

Hvilken del av "ennå ødelagt" var uklar :P Jeg var like ille i går og konstanterer at jeg ikke er blitt bedre. Jeg har genrelt ikke ryggproblemer og sover lett i 13 timer. Blir bare litt groggy av og til XD