fredag, november 07, 2008

Eksperiment lite penger ser ut til å gå fint. Jeg impoenerer meg selv med matlagingskillzene mine :D

Mandag: Hjemmelaget potetmos. Nam! Trenger kun masse poteter, smør og litt melk. Og så smaker det så uendelig godt!
Tirsdag: Spagetti carbonara.
Onsdag: Hjemmelaget blomkålsuppe (som ble uanstendig god må jeg si). Smør, mel og blomkål. Lett.
Torsdag: Hjemmelaget brokkolipai. Smør, mel, egg, melk og brokkoli.

Og fremover
I dag: Spagetti.
Lørdag: Jeg lurer på om jeg skal prøve meg på hjemmelaget, improvisert fiskesuppe.
Søndag: Starwarmaraton med pizza! :D
Mandag: Vi får se hva jeg har igjen. Muligens fiskegrateng.

Erfaringer:
- Så lenge man har melk, smør og mel kan man gjøre anything
- En blomkål per pers gir riklig med mat.
- middager er ikke så vanskelig å gjøre billige, det er værre med de andre måltidene. Pålegg er dyrt!
- Og jeg har ikke engang lage pannekaker ennå! Den ultimate billig-maten.

4 kommentarer:

Ilhana sa...

Man spiser da ikke annet potmos enn hjemmelaget! Ekstra godt med en god dæsj pepper eller fersk persille! mmmmmmm

frøken Hope sa...

Vel, jeg er stort sett for lat til annet en ferdigblandet.

Jeg elsker å ha sprøe baconbiter i ordentlig potetmos (kan sikkert erstattes med sprøe noe-annet-biter) :D

Sniken sa...

høres veldig godt ut!
Og har aldri tenkt på at pannekaker er skikkelig billigmat. For det er hvertfall dødsgodt!

Anonym sa...

Pannerkaker er dødsgodt!! :D