tirsdag, november 18, 2008

Såh, siden jeg er kjempeopptatt med eksamen og alt har jeg flyttet bloggen min over til uelegant.net. Layoutet er litt i oppstarten så det er ikke helt fint ennå, jeg driver ennå å plundrer. Flyttingen er mer for at jeg skal finne ut av wordpress enn at jeg missliker blogger, selv om det er veldig deilig å kunne endre alt på layoutet helt selv.

Eneste irriterende er at jeg kan en del html, css, java og flash fra før av og da bruker selvfølgelig wordpress php. Selvfølgelig.

Iallfall, oppdater linkene deres alle sammen. Uelegant forblir på blogspot men blir ikke oppdatert mer :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

I want not concur on it. I regard as nice post. Expressly the designation attracted me to review the whole story.

Anonym sa...

Good brief and this post helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.