torsdag, april 17, 2008

Da er semesterets siste oppgave levert inn! :D Hodet mitt sluttet egentlig aldri å være fult av sukkerspinn så jeg tror det beste jeg kan si om oppgaven er at jeg garantert står. Så tar vi det som det kommer.

Jeg dro faktisk på forelesing halv ti i morges, etter bare tre timers søvn. I to timer hørte på pisspreik før jeg innså at jeg egentlig ikke fikk noe ut av det. Klarer ikke fokusere egentlig. Så jeg skulket tredje time. Bedre å sitte i kantina og prate pisspreik selv enn å høre på andres. Etter en stund flyttet vi ut også. Mmm, det er varmt igjen.

4 kommentarer:

Ingvild sa...

Jeg linket deg tilbake :) Og pengene får du nå. Takk for lånet!

Ilhana sa...

Hvem klarer å fokusere etter tre timers søvn anyway.......

line sa...

å så flink du er! jeg skulle se film halv to, men kom meg ikke i timen selv så seint det var..

og det blir en lettere solbrent line som møter deg i morra ;)

frøken Hope sa...

Null stress ingvild :D

Og line da, din skulker! Dovendyr rett og slett!

...og hvaa er poenget med å ta sol, når det endelig er sol /ute/?