fredag, april 18, 2008

Hvor farlig er egentlig hårspray? Fordi Henriette har et knøttlite bad og en veldig effektiv hårspray så jeg driver å hoster og harker når jeg skal bli pen på håret. Kan ikke være sunt *tsk tsk*



Og ellers går jeg meg selv på nervene når jeg er på msn merker jeg. Jeg skriver ass og lissom i overflod og omtaler meg selv i tredjeperson. Og det gjør jeg ikke når jeg prater. Vel, unntatt tredjeperson-tingen, men det har jeg alltid gjort, det blir bare så tydelig når jeg skriver :P

2 kommentarer:

Ilhana sa...

Haha.

Hårsprat er ikke bra. Jeg får iallefall hodepine. Men du trenger da ikke ta på hårspray på badet? Gjør det helst rett med et vindu jeg. Speislet når jeg bruker den mest stinkende av dem alle.

Hedda sa...

Æ like dæ på MSN. Sånn ca 5 tima i strekk burde være bevis nok. Sjøl om det til tider medføre endel uplanlagte confessions. Lizzm. Uff. Angst.

Og seriøst, kem som IKKJE omtale sæsjøl i tredjeperson innimellom? Gudan veit at ho derre Nilsendama gjør det... Både tidt og ofte. ;-)