fredag, april 25, 2008

Hey, husker noen all ex.fac-oppgave klagingen min for litt tilbake?

Iallfall, jeg hadde en helt håpløs oppgave som jeg, av diverse grunner, ikke klarte begynne på før dagen før den skulle leveres. Og selv da var konsentrasjon helt fraværende. Dårligste oppgaven jeg har levert noensinne. Det er den oppgaven jeg snakker om ja. Jeg fikk karakter på den i går – gjett hva jeg fikk! En fuckings C. C! På oppgaven vi hadde tidligere i høst, som jeg jobbet masse med og var flittig og udistrahert, fikk jeg D. Jeg trodde jeg hadde missforstått hele faget, men jeg må ha gjort noe rett. Herregud. Jeg fikk C!

(nå er det bare eksamen igjen. Men jeg har bestilt repetisjonshefte, så jeg føler meg godt bevæpnet)

3 kommentarer:

Hedda sa...

Enkelte disktraksjona e ikkje så dum ;)

Ilhana sa...

Grattis;)

frøken Hope sa...

takktakk :D