lørdag, april 12, 2008

ting Henriette gjorde i går ( i listeform og uten forklaringer):
- gikk med converse
- ble fascinert av en gjeng med 17åringer som faktisk var flinke
- ble fascinert av et sprøtt emo band.
- snakket med det sprøe emo bandet
- oppdaget at vokalisten virkelig var en drittsekk og at de andre var søte
- digget en gjeng kule nordlendinger som virkelig kunne rocke scenen
- fikk hjelp av dem til å rigge ned
- var i kabelhelvete
- drakk 4 øl, og ble brisen
- kysset tre stykker
- pratet shit om sex og dop
- gikk ikke hjem med Line
- byttet paraplyen min mot en sykkel (upermanent)
- fikk nattaklem av Silve

jeg syntes jeg hadde en fin kveld :D

5 kommentarer:

Mariannehøna sa...

Heheheheh...ikke rart du alltid har noe å skrive om, Henriette! Steikje jeg har et kjedelig liv...

frøken Hope sa...

Haha, jeg vil nå ikke påstå at livet mitt er direkte spennende akkurat :P Jeg jobbet under konsertene, rigger ned og er på narch. Kjempespennende ;)

Mariannehøna sa...

Byttet paraply mot en sykkel??? Hallo,det er ikke akkurat hverdagskost. Og for meg har det heller ikke vært direkte vanlig å kysse 3 stk før jeg stikker hjem fra en fest. Hehe...

frøken Hope sa...

Mesteparten av kyssingen var faktisk bestikkelse dah. Jeg hadde ikke nøkkler og jeg og Silve trengte å komme inn på et kontoret. Så da måtte jeg kysse litt på de rette folka ;)

Du er ikke singel du, derfor du ikke gjør sånt :P

Mariannehøna sa...

Hahaha..bestikkelser faktisk?
MORSOMT!!!

Men nei,jeg hadde egentlig ikke kysset 3 stk på 1 kveld uansett...kjedelige meg;)