torsdag, juli 10, 2008

Farmor er in town. Jeg tror jeg best kan beskrive henne med noen sitater

(farmor har nettopp gitt mamma et horribelt smykke til mammas bursdag)
Farmor: Ja det er ekte diamanter også
Mamma (lyver): Så fint det er
Farmor: Ja jeg liker det godt. Jeg kjøpte det i USA for fem år siden og har bare brukt det fire ganger

(vi ser SCI på tv, det er midt i det mest spennende)
Farmor: Skal vi vedde om hvem som er morderen?
Frøken Hope (trøtt og oppslukt): Mmm...
Farmor: Ja, det var en spøk da. Fra der jeg kommer har vi humor! 

(vi diskuterer reisning)
Mamma: ...og så har vi tenkt å ta en tur til Egypt
Farmor (helt seriøs): Ja Egypt er nydelig, det anbefaler jeg. Det var iallfall det sist jeg var der, men det er vel et par hundre år siden, det kan ha forandret seg. Ja, jeg har fortalt at jeg var en egyptisk prinsesse i et av mine forige liv? Jeg husker det godt. Good times...

Og det er ikke morsomt engang. Ikke når kvinnemennesket er sånn hele tiden

4 kommentarer:

Ilhana sa...

CSI*

Og daaaaamn...

Unknown sa...

Hehe..kan itte anna enn å dra på smilebåndet je altså..dessa gamle eksentriske kjærringen..hehe

Hedda sa...

Au. Bare... Au.

frøken Hope sa...

yeah, hun er en håndfull *Sukk*. Hun skal teoretisk bare være til tirsdag, men jeg har ingen tro på at hun faktisk kommer til å være borte til da