fredag, juli 11, 2008

Så, det er en del innlegg jeg har planlagt i hodet som jeg egentlig ikke tror er interessante nok til å faktisk skrive.

- Hvordan byens vekter vekker båtfolket (aka stå utenfor og roper til de dukker opp)
- Kuriositeter jeg plukker opp når jeg er gatefeier (flate duer og gullpenger og en trillion røyk)
- Gleden over å ha bestilt iPhone (UJE)
- Ideer til radioprogrammet til Lisbet og meg (ukens sexsted og konkuranser)
- Rare vondter og blåmerker (overalt)
- Interiør design-ing (også overalt)

Så nå er det ute av verden

3 kommentarer:

Ilhana sa...

interresert i en, to, fire og seks jeg.. am i lame?

frøken Hope sa...

Hmm, du er like lame som meg i så fall :P Jeg får vurdere å skrive de alikevell, sånn siden det ikke skjer grusomt mye for tiden uansett XD

Unknown sa...

elsker de nye ideene dine te radioprogrammet...nå må me berre finna eit godt navn på det heile...