torsdag, juli 31, 2008

iPhone oppdatering: Det ser ut til å være batteriproblemer. Når jeg lader den i stikkkontakt funker den også. Og når den har lite strøm og piper for å informere om det funker den plutselig også. Men det hjelper ikke bare å vite hva problemet er, så jeg tenkte jeg skulle ringe og klage, bevæpnet med masse info.

Jeg klaget faktisk nok til at pappa ringte for meg mens jeg var på jobb. Jeg instruerte han godt i at det var batteriproblemer og at jeg hadde gjenopprettet den med fabrikkinnstillinger flere ganger og at jeg ville ha ny og at det var viktig å spør om når jeg fikk en ny. Alikevell skjedde dette:

*ringring*
Pappa: Jeg tok nettopp ut iFonen* din ut av laderen, og den funker jo helt fint
Frøken Hope: Jeg vet det. Jeg sa jo det var batteriproblemer
P: Nei, du sa bare den ikke funket
fH: [forklarer batteriproblemteorien]. Og så har jeg gjenopprettet den flere ganger, og det helper ikke
P: ok, da ringer jeg
*klikk*

*han kaller den konsekvent ifone, med totalfornorsket uttale.

*ringring*
P: Jeg får beskjed om å gjenopprette den for å se om det hjelper
fH: *headdesk* Jeg har gjort det. Mange ganger. Det sa jeg
P: Nei, du sa bare du trodde det var et batteriproblem. Jeg ringer igjen
*klikk*

en time går, jeg er smånærvøs

*ringring*
fH: så hva skjer?
P: Nej, jeg måtte krangle med ei dame
fH: var det nødvendig da?
P: iallfall, vi skulle returnere iFonen
fH: Så får jeg en ny eller skulle de fikse den jeg har? Hvor lang tid tar det?
P: Det glemte jeg å spørre om. Jeg ringer igjen
fH: Nei, nå orker jeg ikke mer. Drit i det
*klikk*

Så konklusjonen er vel at det blir fikset. Selv om jeg nesten tror det hadde vært mindre frustrerende å bare ringe selv, uansett hvor mye jeg hater telefoner. Oh well, det skjer noe iallfall.

Ingen kommentarer: