onsdag, juli 30, 2008


This is my sad face. Iphonen min streiker. Eller, så lenge den er koblet til laptopen så er alt ok. Når jeg kobler den fra er den fin helt til tastelåsen kommer på. Da skrur den seg plutselig av, og reagerer ikke uansett hva jeg gjør. Eneste som nytter er å koble den til laptopen. Da er alt heelt fint igjen. Arg!

Jeg mannet meg opp og ringte netcom i gårkveld for hjelp (de skryter av døgnåpen servicetelefon), men da får jeg vite at iPhone-gruppa kun jobber dagtid. Og nå har jeg ikke lyst til å ringe lenger. Pluss jeg er på jobb goddamnit. Bah. Sinna

(Og hvis noen har tenkt å kommenterer med noe som ha-ha eller iPhone suger eller hva sa jeg så drit i det. Virkelig.)

7 kommentarer:

Kine sa...

Så kjedelig da!

Du må nok bare manne deg opp(for et kvinnediskriminerende uttrykk forresten) og ringe en gang til. Så går det nok i orden skal du se:D

Ilhana sa...

Dakars! Men som Kine sier, du har ikke noe annet valg enn å ringe de og kjefte. Regner med du har nedgooglet problemet?

Ilhana sa...

Forresten, et veldig godt sad face altså. Jeg fikk veldig "awwww neeeeej dakaj liten" medfølelse av det! ;)

Hedda sa...

Åh så kjipt! Dårlig av NetCom da, de som hjelper til med den desidert nyeste og mest populære dingsen er vanskelig tilgjengelige. Tullefolk. Spekulative jævler. Hang in there, woman! Det er deres feil og ikke din :-)

Dovendyret sa...

"(Og hvis noen har tenkt å kommenterer med noe som ha-ha eller iPhone suger eller hva sa jeg så drit i det. Virkelig.)"

Faen, akkurat det jeg hadde tenkt til å si :(

Anonym sa...

Næmen,stakkar Henriette....Ikke gi'ræ,er bare å ringe,you go girl!( ohhh, det var et uttrykk jeg ikke har brukt på lenge, artig, overtrøtt,jeg...neeeeeei....;-P)

frøken Hope sa...

Ja, jeg er god på sympatiutrykk :D Problem er googlet opp og ned i mennte, men det ser ikke ut til å være vanlig. Heldigvis :P

Forresten: Anders, du er teit. Nemlig