onsdag, august 20, 2008

Åh fuck, jeg merker jeg har hatt sommerferie. Jeg er fremdeles sliten etter i går. Selv om 16 timer jobbing på kroa i strekker mye, er det ikke mye. Jeg skylder halveis på for lite mat, jeg fikk kun i meg en pizzabolla, en nutrilett-bar og en halv pizza. Og mye kaffe da. Det var liksom ikke tid. Jeg skulle egentlig på skolen i dag halv ni, om så på ren viljestyrke for jeg var så trøtt, men jeg sov gjennom alarmen. Så da har jeg virkelig trengt søvnen.

Her er tingen med meg og vekkerklokker: Når jeg kjenner lyden av det som skal vekke meg, så forventer jeg den og jeg våkner lett av den. Jeg har store problemer når jeg bytter vekkelyd fordi da gjenkjenner ikke underbevisstheten min den, og lyden blir ignorert. Jeg sover uten problem i mye støy, men alarmlyden min våkner jeg av innen et par sekunder. Jeg vet andre er motsatt, de må bytte alarmlyd regelmessig fordi de blir vant til lyden og dermed ignorer den, men jeg har aldri sett på alarmen som en fiende. Den er nytting og jeg trenger den.

5 kommentarer:

Sniken sa...

jobber man 16 timer i strekk når man jobber gratis på kroa???

Anonym sa...

Vel, når man leker teknisk ansvarlig jobber man 16 timer i strekk. Og jeg vet da om folk som mer eller mindre bor på Kroa under VIKO (eller UKA alle andre steder, men VIKO på Bøheringdialekt)

Men for eksempel vaktene jobber ikke i mer enn 7-8 timer. Alt kommer ann på interesse og innsatsvilje vettu ;) Det gjør meg ikke noe å tilbringe mange timer med å gjøre noe som er dødsgøy, selv om jeg blir sliten

Karen sa...

Tenker det blir Crew på meg gitt.

Ilhana sa...

Jobbing uten penger må være overvurdert :P

Btw, ny adr: www.pugsly.blogspot.com

-Ilhana

Ilhana sa...

puglsy86*