lørdag, august 23, 2008

Den dumme internettledningen min er ustø og spiser kommentarene mine. Jeg har funnet ut at det er nesten like greit, for jeg er jævli snarky for tiden. Så da fornærmer jeg iallfall ikke noen når de er overfølsomme.

Iallfall, åpningsuka i Bø har vært knall. Nydelig. Vi har også masse nye folk, noen som er nydelige og noen ikke så nydelige. Det er gjerne de unydelige man merker best. Jeg er kjempelei folk med dårlige intimgrenser, det er irriterende til vanlig , men jeg blir helt sprø av det sånn i halv tre tiden på natta. Da er jeg trøtt og blir kjempesnarky. For ikke å snakke om folk som jeg enten a) ikke likner, eller b) ikke har noe interesse av whatsoever som føler de er blitt gode venner med meg. Da prater de i all evighet om uinteressante hendelser når jeg har ting å gjøre. Jeg er for snill.

Jeg har også opparbeidet meg en kroa-bag som inneholder alt som trengs for å kunne være på kroa i 15-20 timer i strekk.

- Vannflaske
- Kontanter (til nach)
- Ekstra sko
- Ekstra sokker
- Ekstra t-skjorte
- Maskara
- Eyeliner
- Pudder
- Leggiser
- Armvarmere
- Skjerf
- Jakke (kaldt å gå hjem)

Det er faktisk alt jeg trenger for å være hjemmefra hele dagen, og mye er planlegging så jeg kommer meg hjem varm og god. I tillegg plukker jeg opp på veien:
- Pizza
- Bananer
- Nutrilett-sjokolade-bar (blir kjempemett fort og lenge)
- Nøtter

Så jeg er kjempesunn for tiden :P Men det er ikke så ille når du tenker at det er det eneste jeg spiser da. Lettvintmat FTW

Ingen kommentarer: