mandag, august 25, 2008

I Bø er åpningsuka en big deal. Derfor er det ikke noe bombe at det eneste jeg har gjort hele forrige ute er å veksle mellom å sove, jobbe på kroa og drikke.

Nå derimot er forelesningene satt inn. Læreren i maskin-og programvare må være schizofren. Han veksler mellom å fortelle helt banale ting (at man kan høyrestille tekst i Word - wow), og avansert programmeringsspråk der han automatisk antar alle skjønner hva objektorientert programmering innebærer. Til og med på Blindern gav de oss noen måneder til å skjønne objektorientering!

Dette skal bli et interessant semester skjønner jeg

7 kommentarer:

Ilhana sa...

Interresant semester kan jeg være enig i fra min side. "Dette er en potens. 5^3 er det samme som 5*5*5. For å gjøre det mer generelt kan vi sette x istedet for 5. For å gjøre det helt generelt kan vi sette x^n."
Haaaallo.... :P

Unknown sa...

indeed......

Sniken sa...

hihi, jeg liker at ting starter basic. men gjerne med en jevnere stigningskurve enn du har, henriette.. hihi

Sniken sa...

Det med å høyrestille teksten var forsåvidt nytt nok for meg..

Kine sa...

Du burde bare være glad han ikke tegner opp en "kvadratrotmaskin" og putter et ni tall opp i, sveiver på en imaginær sveiv og ser at det kommer ut et tre tall...

frøken Hope sa...

Ouch kine, det var litt... fordummende. Jeg kjenner jeg mister litt tro i menneskeheten. Håper dette skjedde i grimstad og ikke på blindern?

Og ronny, du kødder vel...? :p

Kine sa...

Det var nok i Grimstad ja. På blindern gikk vi rett på trippelintegraler med bytte av koordinatsystem:p