søndag, august 03, 2008

La meg introdusere Planke, katten som har adoptert oss.


Han tilhørte de forrige eierne av huset til mamma, men de flyttet fra han. Så nå har han adoptert oss isteden.

Egentlig så missliker mamma katter, men Planke er ikke glad i mennesker heller, så de er enige og går rundt hverandre. Han burde få en veterinærtur bare for å sjekke at han er ok (huset har stått tomt i noen år), men jeg vet ikke. Jeg får så vidt lov til å klappe han, jeg vet ikke om jeg greier å fange han. Han er søt iallfall.

2 kommentarer:

Ilhana sa...

Du renger nok ikke ta han med til veterinær med mindre du ser at han oppfører seg litt snålt til katt å være, eller har synlige skavanker. Kanskje eventuelt ta og pele av han flått når du en gang kommer så nær :P

frøken Hope sa...

Tja, mulig. Jeg vet ikke så mye om katter egentlig. Jeg bare håper han ikke viser seg å være en hun og får kattunger XD