mandag, august 04, 2008

Siden jeg er ferdig med jobb og har tid og krefter til overs har jeg begynt å tegne igjen. Og jeg blir så fornøyd når jeg ser jeg blir bedre. Med en gang jeg fikk tegnebrettet rablet jeg en del bare for å prøve å få det til (det er vanskelig i begynnelsen, bare spør Ilhana).
Ikke akkuratt særlig mye kontroll over pennen.

En gang i eksamensperioden tok jeg frem skissen og tegnet mer. Jeg var flinkere, men fremdeles rimelig uflink. (og jeg vil gjerne legge til at den er uferdig, så jeg er klar over at hun mangler for eksempel munn :P) Skjekk den store klumpen som skal være hår. Sterkt anime- inspirert
I natt kjedet jeg meg så jeg tok frem skissen igjen og begynte på nytt. Og jeg må si jeg blir bedre, selv om jeg fremdeles har langt igjen. Og igjen, uferdig, skyggelegging og munn er nedprioritert.

Jeg må si jeg liker håret. I´m on to something. Huden er for glatt, men jeg tror det er en klassisk photoshopfeil. Jeg blir bedre iallfall. :D

4 kommentarer:

Ilhana sa...

Det er pissvanskelig!

Syns hun lignet litt på deg jeg.

Sniken sa...

Jeg og! "Selvportrett" var det første som slo meg!
Men flink er du hvertfall, det skal du ha! Men personlig er jeg nok egentlig mest fan av den midterste.

frøken Hope sa...

Mmm, det eneste som muligens ligner er håret folkens :P And that´s a long stretch

Ilhana sa...

Ikke bare håret. Brynene før du lot de gro litt, nesa og lepper.