tirsdag, september 16, 2008

Etter å ha erklært i morgen for fiskedag stakk jeg på rema og kjøpte ørretfilter. Da jeg kom hjem puttet jeg den i fryseren og oppdaget at jeg, i tillegg til de nyinnkjøpte ørretfiletene, nå har

- 2 fiskegratenger
- 4 hvitløksmarinert laksefileter
- 4 ostefylt laksefileter
- 1 sushi-pakkning

Jeg aner ikke hvorfor jeg erklærer fiskedager lengre, jeg har nesten ikke annet i frysa. Selv om fiskegrateng går under pasta-middag og ikke fiske-middag i mitt hode. Er ikke mye fisk i de derre.

Helt urelatert så har jeg nettopp fått jobbintervju, og tok en mental gjennomgang av jobber jeg har gjort. Jeg tror høres shizofren ut. Hør her:

- Redaktør
- Gatefeier
- Teknisk ansvarlig
- Hjemmesykepleier
- Lærer
- Vaskehjelp
- Industriarbeider
- På veikro

Jeg må finnet ut hva jeg ikke skal nevne, jeg er bare 21 liksom. Ser ut som jeg får sparken ofte. Forøvrig vil jeg egentlig ikke snakke noe særlig om intervjuet, i tillefelle jeg gir det dårlig karma. Hvis jeg får jobben sier jeg ifra, hvis jeg ikke gjør, så er det ikke viktig. Ekstra penger hadde gjort seg, selv om jeg ikke har særlig med tid. Tid er penger, dere.

2 kommentarer:

Ilhana sa...

Er det lov å spørre om hva jobb du har søkt på da?

Anonym sa...

Åssen jobb er det da?...Nei da, trenger ikke ta vekk no, viser bare at du har et stort erfaringsspenn og er god på å tilpasse deg;-)