onsdag, september 17, 2008

På fredag skal jeg kjøre lyset på min første konsert!

Jeg har planlagt riggen og farger og er fornøyd. Det blir ikke OMGfabelaktig, men ikke crap heller. Det blir blått, lilla og rødt lys, samt et kaldt hvitt. Frost heter fargen i hodet mitt, men er egentlig svaaak svak lavendel.

At grønn ikke er en bra farge på lys irritere meg. De kuleste fargene sammen er grønn, lilla og oransj. Det hadde vært awesome. Bare synd grønn får bandet til å se syke ut og fremhever all rødhet i ansiktet. Uflatterende. Jeg er just ikke slem nok til å la bandet se crappy ut for å få min prefererte fargetrio.

Jeg er spent iallfall. I hodet mitt er det supert, men når man står der og prøver å følge takten og overganger til musikk man aldri aldri har hørt før så er det vanskelig. Særlig når jeg, som sagt, aldri har gjort dette før (jeg mener bestemt at åpen scene, som ikke engang er på scenen, der alle som vil kan gå opp og opptre ikke teller). Heldigvis er konsertlys noe de fleste ikke legger merke til med mindre det er kjempedårlig eller kjempebra. Så jeg har en del slingringsmonn. Betryggende.

2 kommentarer:

Ilhana sa...

Folk som kommer for musikkens skyld legger nok bare merke til lyset om det er kjempebra! Dont worry ;)

Ok, det hørtes mye mer positivt ut i hodet mitt enn her. Æsj.

frøken Hope sa...

Haha, jeg vet hva du mener. Mitt mål for øyeblikket er at det skal bli helt ok, ikke at det skal bli dødsbra, so don´t worry :D