lørdag, september 06, 2008

Jeg er skrekkelig fornøyd med gårsdagen. Jeg startet hos frisøren og tok antiperm. Rett hår ftw!

I tillegg spurte frisøren om jeg kunne være hårmodell for henne. Jeg trakk litt på det fordi jeg er veldig glad i sveisen min, emo eller ikke, men det var ikke noe problem. Hun skulle visst ha svenneprøver i nakker, noe jeg har den perfekte lengden til. Pluss, hun skulle farve håret mitt som takk for bryet. Jeg er dritfornøyd med det, siden jeg alikevell trenger en klipp og farging.

Litt senere fant jeg de perfekte skoene. Igrunn hadde jeg gitt opp å finne bra hverdagssko og bare innsett at jeg var stuck med conversene mine, som funker selv om de ikke er pene. Jeg scannet skobutikken så vidt fordi jeg trenger tøfler og der stod just de skoene jeg trenger. Ok, så er de ikke WOWOMGpene, men de er helt nøytrale, sorte og kjempepraktiske. Av og til er det all a girl can ask for.

Jeg oppdaget også at apoteket i Bø er utrolig mye billigere enn i Farsund. Jeg tror det sier mer om prisnivået i Farsund enn her egentlig. Men god oppdagelse (nevermind at jeg har bodd her et år før jeg finner ut av det. Så ofte er frøken hope på apoteket )

OG SÅ tilbragte jeg hele kvelden på husfest med å prate med masse nydelige, nye mennesker, og også en del nydelige, gamle mennesker. Mye shit, mye musikk og mye øl. Helt herlig. Bra fredag. I dag skal jeg bare chille og ikke gjøre noen verdens ting. Det er også herlig.

Ingen kommentarer: