lørdag, september 06, 2008

Apropo antiperm. Jeg tenkte jeg skulle si litt mer om det. Det var egentlig et eksperiment for å se hvordan det gikk. Jeg hadde ingenting å tape på det; hvis det var krise må jeg klippe meg snart uansett og hvis det ikke funket var det bare 400 kr. Derimot hvis det var dritbra, har jeg spart masse tid med rettetanga. Bedømmelse:


Til venstre er hvordan jeg vanligvis ser ut når jeg håndkletørker håret og bare lar det tørke uten å prøve å få noe fasong på det (noe jeg nesten aldri gjør, men det er den ultimate testen, fordi det får virkelig frem krøllene mine). Til høyre er samme behandling etter anti-permen. Ikke perfekt, men jeg er forøyd.

Frisøren fortalte meg før hun begynte behandligen at all fargen min ville forsvinne. Den er kanskje blitt en nyanse eller to lysere, ikke mer, så jeg tror jeg har rimelig stanhaftig hår. Luggen ser ut til å være et problemområde, men det kan ha noe med at den har fått så mye juling allerede - resten er jo så kort at det skiftes ut fort.

2 kommentarer:

Ilhana sa...

Det var billig for antiperm! Men har sett bedre antipermer da hvor håret virkelig blir rett rett.

Men nå syns jo jeg at du er kjempe søt med den sveisen på før-bildet ;)

Og bilde av skoene takk!!

frøken Hope sa...

Vel, jeg tror det er håret mitt som er gjenstridig egnetlig, ikke antipermen som var svak. Ikke at det er noe nytt at jeg har sterkt hår, det har bare aldri vært irriterende før :P

Skoene er virkelig ikke så pene, de er mer perfekt praktiske. We´ll see ^_^