tirsdag, september 23, 2008

Jeg har aldri seriøst villet ha tatovering. Jeg liker piercinger og scarification men ikke tatoveringer. Det er mange jeg synes er kule og kunne tenkt meg å ha just sånn i øyeblikket, men sånn når alt kommer til alt har jeg aldri villet ha en. De er for... skarpe, på en måte.

Desverre har en kominasjon av Lines nydelige fot-tattovering og bilder av andres kule tatoveringer fått meg til å virkelig ville ha en søt, elegant en på foten. Nærmere bestemt, denne

Den er litt intrikat, så jeg tror den må modifiseres før jeg får den på foten, men den er så fint balansert syns jeg. Og så er det litt stas å tegne sin egen tatovering :P Plasseringen tenkte jeg skulle være sånn at når jeg går med små/finsko så dekkes ikke noe av den av skoen, det hadde vært teit om kun hele kunne sees når jeg gikk barbeint.

Any opiniones?

9 kommentarer:

Ilhana sa...

Nice! but dont rush into it. I og med du forandrer litt mening med tatoveringer, sov på det et par netter ;)

Og kan du få Line til å poste bilde av hennes? Har ikke sett den..

frøken Hope sa...

Jaja, seff, jeg har allerede tenkt på det en stund liksom ^_^

Jeg skal si det til line, men hun er ikke veldig bloggaktiv ^_^

Hedda sa...

Hmmm...

Søt design, men litt i snirkleteste laget til å bli en elegant tatovering om du spør meg ;)

Tatovering på foten er fint da, og en modifisert versjon av den der kan sikkert bli veldi pent.

Ilhana sa...

Ja kanskje litt mindre linjer og sirkler.. for min smak iallefall :P

Men må si det frister å ha noe lignende selv. Men ikke på foten, er ikke så glad i føttene mine...

Ilhana sa...

PS: får ikke til å kommentere på overstående innlegg.

frøken Hope sa...

jeg sa jo at den var for intrikat så jeg tenkte liksom at morifisering var underforstått, dere :P

Og at det ikke er din smak ilhana, er jo et godt tegn for meg. Jeg tror aldri vi har vært enig i noe stil-messig ^_^ XD



P.S. Det er meningen. Noen ganger vil jeg bare få ut ting, uten å måtte ha en diskusjon om det :)

Ilhana sa...

Ah da så ;)

Hedda sa...

Av og til får jeg veldi festlige assosiasjoner av skrivefeil.

Morifikasjon:
1) Term basert på Moripen. Betydning: Avkledt, enkel

2) Av mortify. Å gjøre noe driiiiitskummelt.

Hæ? Jeg trenger kaffe? næh!

line sa...

love it! ta den meg meg i januar!!
eller ta den i london, der jeg tok min ;)