søndag, september 07, 2008

Såh, jeg har bablet så mye om dette i det siste til alle jeg har truffet at jeg nesten har glemt at jeg ikke har nevnt det for folk som ikke er i Bø.

Jeg skal stille som redaktør i studentavisa på valget på onsdag (noe som mer eller mindre er synonymt med et jeg faktisk bli valgt). Det er litt skummelt og jeg tror det er masse arbeid, men jeg tror det blir veldig givendes også. Jeg gleder meg til å begynne samtidig som jeg virkelig begynner å innse mine begrensinger. Greit at jeg er blåruss, men jeg husker da virkelig lite av regnskapsføring. Ting som trykkeri-krav og annonseselging har jeg aldri kunnet. Jeg bare håper at med entusiasme og hardt arbeid så skal det gå.

Og så er det gøy å ikke være så jævla safe hele tiden, å ta på seg en utfordring og vokse på det. Det er jo det som er moro.

3 kommentarer:

Ilhana sa...

Kewlt!

Men jeg ser for meg et par hissige moments for deg i framtiden da :P

frøken Hope sa...

Hehe, vel, hvis det at jeg blir litt hissig iblant er det værste som må overkommes, så ligger jeg bra ann må jeg si ;)

Sniken sa...

Kult!! Det er jo kjempestilig!! Gleder meg til å høre hvordan det går!!!