lørdag, oktober 25, 2008

Backstory: Jeg bor sammen med Mari. Ronny traff henne da han var i Bø (hun synes forresten han er dødskul).

Mari går idrett, og var på seminar på torsdag (eller var det onsdag). Vi lager middag og prater om dagen våres, og hun begynner å fortelle om en av foredragsholderene som var gøye.

Mari: Hun var veldig flink.
frøken Hope: Så bra, det er alltid godt med flinke foredragsholdere
Mari: Og hun var på våres alder liksom.
frøken Hope: kult
Mari: Ja. Og det kuleste var at hun manglet et arm og et bein, og hun brydde seg liksom ikke
frøken Hope: jeg kjenner også...
Mari: ja, for hun mistet dem i en slåmaskin når hun var liten
frøken Hope: hæ, jeg...
Mari: og hun har nettopp vært med i paralympics - i svømming. Hun er knalltøff
frøken Hope: ...heter hun Marianne?
Mari: Hvordan visste du det!?
frøken Hope: Hun er forresten også dama til Ronny.
Mari: Dette finner du bare på

3 kommentarer:

Ilhana sa...

Haha gøy!

Sniken sa...

Ja, vi var en tur i Skien på torsdag og Marianne holdt foredrag for 300-400 personer. Jeg var sjåfør og tilskuer. Kjørte heim etter foredraget. Ho har vært med på lignende foredrag i Krisiansand. Ho er gala tøff ja!

Mariannehøna sa...

WOW! Så gøy at det jeg sier gjør inntrykk :D
Du får hilse Mari og si at jeg liker henne;)