lørdag, oktober 11, 2008

Et bilde i time

Såh, nå har jeg tatt et bilde i time. Jeg hadde et fra 7.30 men jeg klarte å slette det når jeg skulle overføre til dataen :(

Iallfall, halv 9: Henriette på vei til skolen, for sent ute som vanlig


Halv ti; holder på med databaseobligen der vi skal replisere finn.nos database. Notatene mine så ennå ryddige og pene ut på dette punktet :P


Halv elleve; Multimedia - vi fikk info om neste ukes oblig samtidig som jeg gjorde siste siste finpuss på flash-obligen. Dere ser de to romskipene? De skulle vi ha til å fly rundt, og bak et av fjellene, og det røde romskipet mitt hikket :(

Halv tolv; jeg hadde besøk av pappa, så etter at vi hadde fått info om neste oblig stakk jeg hjem for å være selvskapelig. Han skulle på løp med radiostyrt bil, så han hadde benyttet mitt fravær til å mekke litt.

Halv ett; han mekker ennå, mens jeg blogger

Halv to; pappa har nettopp dratt så jeg drar tilbake på skolen for å levere romkskip-obligen (jeg rakk ikke det i stad)

Halv tre; jeg chiller hjemme med å lage layoutet til avisen. Det er vaaanskelig

Halv fire; fremdeles layout - og jeg har nettopp spist middag

Halv fem; ettermiddagslur. Se så gretten!

Halv seks; våken igjen, og lurer på om jeg skal være flink og brette klær

Halv syv; fysen på noe, men det ser dårlig ut. Jeg er for praktisk

Halv åtte; gjør meg klar til å jobbe på kroa. I dag er jeg snill og er blåskjorte istedenfor teknisk. Det er DDE og vi mangler folk så jeg stiller opp. Legg merke til at klærene ennå henger på klestativet i bakgrunden

Halv ni; nettopp annkommet på kroa, der teknisk sitter og spiser middag. Lisbet ser sleten ut

Halv ti; da er jeg i posisjon i døra. Vi er to som sitter her, en til å ta penger og en til å stemple. Jeg stempler :D Siden det er så mørkt er det eneste som synes det grønne lyset på kassaapperatet.

Halv elleve; fremdeles lite folk, lusker bort til baren og får kaffe av stoffen.

Halv tolv (greit, kanskje nærmere tolv); mye folk har kommet den siste timen, og DDE har nettopp gått på scenen. Du kan se det står RAI på skjermene på scenen. Originalt.

Halv ett; DDE spiller ennå og det er rolig for oss som jobber. I garderoben er det stappfullt med jakker.

Halv to; bilde av Lisbet som er flink og rydder. Det er glass overalt

Halv tre; her er lysteknikerens trailer som skal til å parkere mens Hedda dirigerer. Teknisk prøver å bli fort ferdig.

Halv fire; gulvet er helt seigt, så mye øl er det, så vi vasker og vasker

Halv fem; crewmøte med oppsumering av dagen + øl. Øl er bra. Det sklir fort over i nach

Halv seks; her har vi flyttet litt på oss og fortsetter og narche. Det er mer stemning enn et crappy mobilkamera klarer å fange :P

Halv syv; stoffen beføler catrine. Det er vel dekkende

Halv åtte; meg og stoffen og line går innom rema på vei hjem. Vi trenger frokost! Betjeningen var ikke begeistret

Åtte; mens jeg ventet på at pizzaen skulle steke hadde jeg det utrooolig morsomt. Ah, hva alkohol gjør med humoren, dere.

Såh, det var 24 timer i frøken Hopes liv. Spennende! :D

7 kommentarer:

Hedda sa...

DET var litt av en trailer, det ;)

Ilhana sa...

hahahahaha digger tannbørstene!!

Unknown sa...

Loving the toothbrushes!! DIGG!!

Sniken sa...

Bø, altså... hahahaha

Renate sa...

Genialt :p

Sniken sa...

Om jeg har møtt stoffen?

Unknown sa...

jupp, du har møtt stoffen