fredag, oktober 31, 2008

Jeg føler jeg har gjort skrekkelig mye i dag, selv om jeg misstenker jeg ikke har det. Jeg har ryddet ordentlig-ordentlig og støvsugd. Laget blomkålsuppe fra bunnen. Skiftet på sengen. Hørt høy, gøy musikk og danset. Laget collage i gangen. Pusses speilet så det er kjempeblankt. Kjøpt og skiftet lyspæra i gangen som har irritert meg lenge. Brent telys og sett Pushing Daisies. Planlagt BØSSlayoutet.

Jeg har derimot ikke vasket tøy. Vært på skolen. Vasket hybel. Men man kan ikke klare alt heller.

Jeg syns jeg er i balanse - sånn utrettet-messig. Jeg kunne vært mer effektiv, men da hadde ikke dagen vært like hyggelig. Jeg liker ikke sånt. Det som faktisk tar mest tid er BØSSlayout. Ja, tilogmed lengre tid enn å rydde ordentlig-ordentlig. Det er et puslespill med masse biter som ikke engang er fra samme pakken.

1 kommentar:

Sniken sa...

Godt du rydder og styrer til vi kommer. Er jo finfolk du får på besøk! JEg kommer til å inspirere hver centimeter i leiligheten din!