torsdag, oktober 30, 2008

Æsj. Det er noe galt med alarmen min. Den regelmessige alarmen funker ikke lenger *sukk* Forhåpentligvis får jeg min shiny tilbake fort.

Og er det lov til å være dødsfornøyd med halloween-kostymet? Jeg har laget den søsteste hetten til lille rødhette kostymet mitt :D Greit, det er rimelig sloppy sydd enkelte steder fordi jeg er fornuftig nok til å ikke bruke uendelig med tid til å få perfekte kanter på et halloweenkostyme som jeg bruker en gang, men inntrykket ble veldig søtt. Nesten så jeg burde dra fotosjefen min ut og kreve bildetaking. Det er ikke missbruk av redaktørstillingen - der er øvelse for fotosjefen. Hah!

Ellers så lurer jeg på hvordan jeg noensinne har ment jeg har mye fritid - hvor er alle minuttene blitt av? Det skjer så mye hele tiden. Denne helgen er det halloween med masse koslig besøk. Neste uke har jeg oblig, pluss det er husfest, pluss det er starwarsmaraton, pluss det er tatovering. Uka etter drar jeg til London, uka etter det er det enda en oblig og bøss-deadline og Hellbillies der mamma og mammaen til Line kommer, og så er det plutselig siste uka før eksamen. Med nissefest.

Det blir festlig på Hellbillies når mammen til Line, min mamma og ei venninne av dem kommer. Og Stoffen har sagt han vil ha de med på fårs, så da får han vel det. Bare jeg slipper å være der og høre på så

6 kommentarer:

Hedda sa...

Får ta med deg hetta og komme ned på Kroa idag. Nikonet er der, og det er jaggu jeg og idag ;)

Ellers så tar jeg deg gjerne med på en Vintershoot iført hette. Må bare komme en fin dag med et passe tykt lag snø på trærne.

Unknown sa...

mhm, det kan jo ta sin ti..fær no smelter snøen igjen :-(
det er iallfall itte noe att på træa.

Hællan dussen..fritid hva er det?? neinei den er det ikke ofte mye tå du, mennoen ganger så tek man seg fri og ser film el noe..
Aldri en slapp uke i Bø :-)

Ilhana sa...

:O London? im jelous :(

Karen sa...

Omg, London? *Misunne*

frøken Hope sa...

Hedda, vinteren pleier å trenge et par startforsøk før den kommer ordentlig i gang så ikke forvent stabilt snødekke før i sen november/desember.

London ja! Vi trenger litt juleshopping vettu :D *smug*

Hedda sa...

Trenger ikke stabilt snødekke, bare noen cm som ligger lenge nok til at jeg rekker å registrere det, dra deg ut av senga og opp mot greina og knipse før det blir mørkt ;)