søndag, november 02, 2008

Da var halloween over for i år. Vi fikk sminket oss masse, drikket en del, pratet i munnen på hverandre. Det så forøvrig ut til å være la-oss-søle-på-henriette kvelden. Noen sølte øl på meg på fårset, anita sølte cider og Hedda sølte baylies på meg. Oh well, alt er til vask nå.

Mine kjære venner bestemte seg også for å komme i TAs byfjes. Her er bildene:




Så skumle atte. Siden jeg var lille rødhette gikk jeg med kurv og delte ut hjemmebakte muffins og boller til alle som ville ha. Desverre er de fleste skeptiske til gratisk godsaker på halloween - jeg måtte innimellom demonstrativt spise en muffins så folk skulle tro meg når jeg sa de var ufarlige.

5 kommentarer:

Hedda sa...

Tro meg, du var ikke den eneste som ble sølt på igår;)

Ilhana sa...

Også skrev de at Ronny var en alien.. tsk tsk

Sniken sa...

"The Alien Ronny". Men Ingvild, en av Mariannes samboere gjettet "Marsboer" da jeg viste bildet. Så er kanskje ikke så rart.

Men takk for en fin Halloween folkens!

frøken Hope sa...

Ronny, hvis ikke jeg visste hva du var ville jeg gjettet på "tullig" :P

Sniken sa...

haha, men må bare legge til at dette er det bildet der jeg er mest fotogen av alle som er lagt ut på diverse blogger, hehe.