tirsdag, november 11, 2008

Eeep, jeg har pakket for mye klær! Og jeg kan ikke noe for det.

To skjørt og to tights er forståelig (burde jeg øke til tre tights?).
Samme med to t-skjorter.
Men jeg har også med meg fire topper - en til hver dag, sånn i tillfelle. I tilfelle hva? I tilfelle jeg blir svett, eller det regner eller noe.

Jeg prøver også å begrense sminkemengden jeg tar med - den store sminkevesken min er stor altså. Problemet er at enten må jeg ta den lille og kun ha sminke i den eller så tar jeg den store og kan stappe alt av såper og hårspray og sånt også der, så har jeg alt på et sted.

Choises, choises....

3 kommentarer:

Ilhana sa...

Du klarer deg med tre topper. Og ta med kun basic sminke da, husk de derre reglene på flyplassene om du bare har håndbagasje! Du klarer deg liksom i 4 dager uten DIN såpe :P

Anonym sa...

ta med deg kun basic...mer plass til alt det du har shoppa..;-P...og skulle du mangle no så skulle det ikke være no problem å få kjøpt det...

frøken Hope sa...

Jeg klarer meg ikke i 4 dager uten sminkefjerner/ansiktssåpe :P Det er liksom ikke plass, det er vekt som er problemet, jeg har en gigantbag :D