mandag, november 10, 2008

Hva er forresten greia med at det er teit å ha et nært forhold til moren sin? Jeg setter så uendelig pris på det jeg. Det er en god input både til store og små ting - vi diskuterer alt fra hva som er til middag til karrierevalg. Jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten - til å begynne med tror jeg at jeg hadde hatt mye mindre kontroll på ting.

Jeg prater med mamma på telefon hver dag og er glad for det. Ofte flere ganger hvis jeg studere på noe - prøver en ny oppskrift eller skal kjøpe nye klær eller har andre små og store ting jeg funderer på. Ikke nødvendigvis fordi jeg ikke hadde funnet ut av ting selv men jeg liker å diskutere ting. Og så liker jeg å snakke med henne. For jeg er glad i mamman min.

4 kommentarer:

Ilhana sa...

HVor har du hørt at det er teit da?

line sa...

jeg er og glad i mammaen min! snakker med henne nesten hver fjerde time jeg.. (og det er ikke kødd en gang).. folk som mener annet er bare tullefolk..

Sniken sa...

Hvem sier det er teit? Ikke at jeg snakker daglig med mamma, heller ukentlig, men likevel. Bø-folk er rare!

frøken Hope sa...

Ingen /sier/ et det er teit, men jeg får til stadigheter WTF-blikk når jeg sier at jeg snakker med mamma hver dag. Og så blir jeg fortalt at de bare snakker med moren sin en gang i måneden, som om det er noe å være stolt av. Bwah.