onsdag, november 05, 2008

I går var utflukt til Skien for å handle jakke og tattovere Lisbet. Jeg glemte selvfølgelig mastercardet hjemme så vi droppet å se etter jakke. Finnes det noe mer deprimerende å finne en perfekt jakke og så ikke ha penger til å kjøpe den? I think not. Så vi skippet det og kjøpte stoff til lisbet så hun kan få seg kjole som er lav i ryggen.

Og her kommer vi til poenget med Skien-turen. Tattoveringen. Et bilde sier mer enn tusen ord


Hun lå med hodet i fanget mitt og ynket seg i halvannen time for det der. Men dama sverger på at det er kantene som er vondest, så da tror vi på henne. Skal tilbake neste tirsdag, jeg skal prøve å huske kortet da. Og sånn ellers så drar jeg jo til London på onsdagen, så det er ikke krise.

3 kommentarer:

Ilhana sa...

au

Unknown sa...

jepp. gjordet vondt au..men damn den blir rå når den er helt ferdig ;-)
man må lide for galskapen..

Karen sa...

Omg, den er sinnsykt rå! Gleder meg til å se den "inka" ;) Du er heltinnen min, Lisbet.