mandag, november 10, 2008

Skjer med at alle i Bø plutselig blogger? Den siste uken har jeg oppdaget Anette, Morten og Nanna. Jeg gidder ikke linke til Stoffens engang, jeg føler ikke det kvalfiserer som blogging når du skriver ett innlegg for lenge siden. Såvidt jeg vet er det ingenting å prokastinere for enda heller, vi har en hel måned før det er nødvendig. Vel, en halv anyway, jeg er ferdig med alle mine eksamener om en måned.

Iallfall, kjære verdensvante venner, jeg trenger kule London-steder. Så langt skal jeg på stoff-market, kaffeshappe, traske i soho, den gigantiske bokhandelen, samt den halvdyre japanske restauranten med kjempegod mat. Og mest sansynlig på en musikal. Noen andre steder jeg burde befinne meg i løpet av uka?

5 kommentarer:

Sniken sa...

Verdens beste plass å finne LP-plater i Soho!

frøken Hope sa...

Hehe. For jeg trenger LPplaer :P

Du får bytte julegaver med meg i år så skal jeg finne LPplater, null stress ^_^

Sniken sa...

Skal lett bytte presang med deg hvis du ordner noe til meg ja! hade jo vært dødskult!

frøken Hope sa...

Deal!

Anonym sa...

enlightening hastings imagination objectively kollam semta safeguards checkon irreversibly pharmatrade quotes
lolikneri havaqatsu